Опис вакансії

Перелік усіх вакансій :

  • Product manager;
  • Менеджер з продажів В2В (вхідні звернення клієнтів);
  • Key account manager В2В; Email – маркетолог;
  • Графічний дизайнер (віддалено);
  • Редактор ефіру каналів;
  • Консультант центру продажів та обслуговування ( Солом’янський р-н);
  • Консультант центру продажів та обслуговування (Троєщина)

Назва вакансії: Product manager

E-mail: kateryna.volkotrub@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: +380504475520

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Мы в поисках талантливого Менеджера по продуктам для создания новых и ведущих текущих потребительских товаров на основе Интернет-технологий! Нам предпочтительно, чтобы кандидат имел хорошее знание технологий (Ithernet, Docsis, GPON, LORAWAN, NbIoT и т. Д.), владел английским языком на уровне Upper Intermediate, был опытным пользователем MS Office, а также будет плюсом, если у кандидата будут навыки работы с SQL, Business Object.

ВОЛЯ – лидер цифровых развлечений и одна из крупнейших телекоммуникационных компаний в стране!

Более 18 лет на рынке. 2250 работников. Представительства в 35 городах Украины.

Победитель национальной премии «Выбор года» в течение четырех лет 2015 – 2018 годах.

Компания входит в Топ 25 лучших работодателей страны.

Мы первыми запускаем инновационные продукты
Мы постоянно модернизируем наши сети
Мы постоянно расширяем географию своего присутствия
Мы инвестируем в развитие своего персонала (75% руководителей выросли из линейных позиций))
Чем ты будешь заниматься:

Возьмешь на себя полную ответственность и право собственности на продукт, от создания до производства.
Управлять жизненным циклом продукта: рынок, бизнес-аналитика и исследования пользователей, определение области применения, KPI и управление процессом разработки.
Принимать участие в создании стратегии Go2market, подготовку бизнес-кейса и все действия для вывода продукта на рынок и его роста для достижения KPI.
Если ты привык:

Лично отвечать за свои решения, действия и результат;
Достигать поставленных целей, оптимально использовать необходимые ресурсы;
Хотеть и делать больше, для своего успеха и успеха компании;
Принимать решения быстро и действовать оперативно;
Проявлять инициативу, предлагать решения и действовать.
Тогда ты идеальный кандидат для нас!

Станешь частью нашей команды и ты получишь:

Полностью официальная заработная плата, которая всегда приходит вовремя
Возможность карьерного роста и развития – наши сотрудники регулярно проходят оценку и получают предложения на вакансии внутри компании (руководящие, главный офис)
Столь крутой и дружный коллектив, с которым ты захочешь не только работать, но и отдыхать
Скидка 50% сотрудникам на пользование услугами компании
Офис 10 мин пешком от м. Черніговськая или м. Лесовая
Открытый менеджмент и корпоративная культура
Возможность зарабатывать внутреннюю виртуальную валюту и обменивать на ценные подарки
Если заинтересовала вакансия, то звони: +38050 447 55 20

(Вайбер / Телеграмм), Катя

Назва вакансії: Менеджер з продажів В2В (вхідні звернення клієнтів)

E-mail: kateryna.volkotrub@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: +380504475520

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Ми в пошуках Фахівця з продажів, відкритої, комунікабельної і позитивно мислячої людини, з досвідом роботи в продажах або в обслуговуванні юридичних осіб, з великим бажанням професійно зростати і розвиватися! Кандидат має володіти дзвінким і в цей же час м’яким голосом, та вміти зрозуміло і доступно донести інформацію клієнту.

ВОЛЯ – лідер цифрових розваг і одна з найбільших телекомунікаційних компаній в країні!

Більше 18 років на ринку. 2250 працівників. Представництва в 35 містах України.

Переможець національної премії «Вибір року» протягом чотирьох років 2015 – 2018 роках.

Компанія входить в Топ 25 кращих роботодавців країни.

· Ми першими запускаємо інноваційні продукти

· Ми постійно модернізуємо наші мережі

· Ми постійно розширюємо географію своєї присутності

· Ми інвестуємо в розвиток свого персоналу (75% керівників виросли з лінійних позицій))

Чим ти будеш займатися:

Робота з зацікавленими клієнтами з метою презентації та пропозиції послуг компанії, телефонні дзвінки, запити в білінгової системи, пошта.
Оформлення заявок на підключення послуг.
Супровід клієнтів на всіх етапах, ведення необхідного документообігу
Ведення звітності по продажам в каналі;
Виконання планових показників.
Якщо ти звик:

Особисто відповідати за свої рішення, дії і результат;
Досягати поставлених цілей, оптимально використовувати необхідні ресурси;
Хотіти і робити більше, для свого успіху та успіху компанії;
Приймати рішення швидко та діяти оперативно;
Проявляти ініціативу, пропонувати рішення і діяти.
Тоді ти ідеальний кандидат для нас!

Якщо ти станеш частиною нашої команди, то отримаєш:

Повністю офіційна заробітна плата, яка завжди приходить вчасно
Можливість кар’єрного зростання та розвитку – наші співробітники регулярно проходять оцінку і отримують пропозиції на вакансії всередині компанії (керівні, головний офіс)
Настільки крутий і дружний колектив, з яким ти захочеш не тільки працювати, але і відпочивати
Знижка 50% співробітникам на користування послугами компанії
Офіс 10 хв пішки від м. Чернігівська або м. Лісова
Відкритий менеджмент і корпоративна культура
Можливість заробляти внутрішню віртуальну валюту і обмінювати на цінні подарунки

Назва вакансії: Key account manager В2В

E-mail: kateryna.volkotrub@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: +380504475520

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Ми в пошуках активного, цілеспрямованого менеджера з продажів В2В, який буде залучати нових ключових клієнтів (SMB, Enterprise) в Києві та Центральному регіоні. Менеджер В2В бере участь у розробці стратегії розвитку, нових напрямків і проектів, проводить переговори та ділові зустрічі, організовує презентації для клієнтів сучасних бізнес рішень Компанії.

ВОЛЯ – лідер цифрових розваг і одна з найбільших телекомунікаційних компаній в країні!

Більше 18 років на ринку. 2250 працівників. Представництва в 35 містах України.

Переможець національної премії «Вибір року» протягом чотирьох років 2015 – 2018 роках.

Компанія входить в Топ 25 кращих роботодавців країни.

Ми першими запускаємо інноваційні продукти
Ми постійно модернізуємо наші мережі
Ми постійно розширюємо географію своєї присутності
Ми інвестуємо в розвиток свого персоналу (75% керівників виросли з лінійних позицій))
Чим ти будеш займатися:

Активна робота по залученню нових ключових клієнтів В2В (Київ, Центральній регіон)
Акцент на залучення абонентів високоприбуткового сегмента (SMB \ Enterprise)
Аналіз ринку В2В, побудова стратегії розвитку і залучення нових абонентів
Ведення угод в CRM системі, контроль виконання;
Розвиток нових напрямків продажів;
Участь в профільних конференціях, форумах, корпоративних заходах, виконання плану з продажу за рахунок залучення нових високодохідних абонентів B2B клієнтів
Якщо ти звик:

Особисто відповідати за свої рішення, дії і результат;
Досягати поставлених цілей, оптимально використовувати необхідні ресурси;
Хотіти і робити більше, для свого успіху та успіху компанії;
Приймати рішення швидко та діяти оперативно;
Проявляти ініціативу, пропонувати рішення і діяти.
Тоді ти ідеальний кандидат для нас!

Якщо ти станеш частиною нашої команди, то отримаєш:

Повністю офіційна заробітна плата, яка завжди приходить вчасно
Можливість кар’єрного зростання та розвитку – наші співробітники регулярно проходять оцінку і отримують пропозиції на вакансії всередині компанії (керівні, головний офіс)
Настільки крутий і дружний колектив, з яким ти захочеш не тільки працювати, але і відпочивати
Знижка 50% співробітникам на користування послугами компанії
Офіс 10 хв пішки від м. Чернігівська або м. Лісова
Відкритий менеджмент і корпоративна культура
Можливість заробляти внутрішню віртуальну валюту і обмінювати на цінні подарунки

Назва вакансії: Email – маркетолог (0,5 ставки)

E-mail: kateryna.volkotrub@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Неповна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: +380504475520

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Мы в поисках email маркетолога. Нам нужен специалист с навыками работы с популярными сервисами рассылок (один или несколько) – Unisender, SendPulse, MailChimp, eSputnik, Feedgee, пониманием логики работы сервисов, знанием адаптивной верстки писем (HTML/CSS) – под смартфон, планшет, десктоп, знанием основ HTML и CSS, базовыми навыкпми работы с Photoshop.

ВОЛЯ – лидер цифровых развлечений и одна из крупнейших телекоммуникационных компаний в стране!

Более 18 лет на рынке. 2250 работников. Представительства в 35 городах Украины.

Победитель национальной премии «Выбор года» в течение четырех лет 2015 – 2018 годах.

Компания входит в Топ 25 лучших работодателей страны.

Мы первыми запускаем инновационные продукты
Мы постоянно модернизируем наши сети
Мы постоянно расширяем географию своего присутствия
Мы инвестируем в развитие своего персонала (75% руководителей выросли из линейных позиций))
Чем ты будешь заниматься:

Работа с базами подписчиков
Разработка шаблона письма (включая мобильную версию)
Создание контента для проведения рассылок (от составления текста и шаблона email-письма до отправления писем).
Разработка календаря инфоповодов и регулярные рассылки email
Проведение информационных рассылок
Анализ эффективности рассылок и работа по улучшению показателей
Генерация информационных поводов (например, чёрная пятница)
Сегментация существующих клиентов компании и формирование рассылок для каждого сегмента
Ведение основных рассылок компании
Создание e-mail маркетинговой стратегии для увеличения продаж компании
Работа с существующей базой по снижению показателя Churn rate
Если ты привык:

Лично отвечать за свои решения, действия и результат;
Достигать поставленных целей, оптимально использовать необходимые ресурсы;
Хотеть и делать больше, для своего успеха и успеха компании;
Принимать решения быстро и действовать оперативно;
Проявлять инициативу, предлагать решения и действовать.
Тогда ты идеальный кандидат для нас!

Если ты станешь частью нашей команды, то получишь:

Полностью официальная заработная плата, которая всегда приходит вовремя
Возможность карьерного роста и развития – наши сотрудники регулярно проходят оценку и получают предложения на вакансии внутри компании (руководящие, главный офис)
Столь крутой и дружный коллектив, с которым ты захочешь не только работать, но и отдыхать
Скидка 50% сотрудникам на пользование услугами компании
Офис 10 минут пешком от м. Черниговская или м. Лесовая
Открытый менеджмент и корпоративная культура
Возможность зарабатывать внутреннюю виртуальную валюту и обменивать на ценные подарки

Назва вакансії: Графічний дизайнер (віддалено)

E-mail: kateryna.volkotrub@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: +380504475520

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Ми в пошуках талановитого та креативного Графічного дизайнера, професійного дизайнера з високим рівнем відповідальності, самоорганізації, орієнтацією на результат. Наш кандидат повинен мати знання основ організації реклами, порядок оформлення приміщень і вітрин, володіти графічними програми (Adobe PhotoShop, Аdоbе Illustrator, QuarkXPress, PageMaker, CorelDraw, ін.) та мати у наявності портфоліо.

ВОЛЯ – лідер цифрових розваг і одна з найбільших телекомунікаційних компаній в країні!

Більше 18 років на ринку. 2250 працівників. Представництва в 35 містах України.

Переможець національної премії «Вибір року» протягом чотирьох років 2015 – 2018 роках.

Компанія входить в Топ 25 кращих роботодавців країни.

· Ми першими запускаємо інноваційні продукти

· Ми постійно модернізуємо наші мережі

· Ми постійно розширюємо географію своєї присутності

· Ми інвестуємо в розвиток свого персоналу (75% керівників виросли з лінійних позицій))

Чим ти будеш займатися:

Адаптація/ресайз існуючих рекламних матеріалів, макетів зовнішньої реклами і POS-матеріалів, рахунків, відео матеріалів
Розробка макетів: з брендування транспорту, оформлення офісу, ліфта, фасаду центрів обслуговування абонентів, згідно з вказівками/рекомендаціями керівника департаменту розвитку бренду та комунікацій
Розробка ідей: графічного корпоративного стилю, інтернет банеру, скрінсейверів на ПК
Розробка шаблонів та текстів для e-mail розсилок та верстка/адаптація їх в html формат
Надання рекомендацій та розробка ідей з брендування сувенірної продукції згідно з вказівками/рекомендаціями керівника департаменту розвитку бренду та комунікацій.
Підготовка оригінал-макетів до друку, відповідно до технологічних вимог поліграфічного виробництва.
Проведення порівняльного аналізу аналогічної вітчизняної і зарубіжної друкованої продукції, аналіз досвіду інших організацій з художнього оформлення друкованих видань.
Контроль відповідності виготовлених оригінал-макетів рекламних оголошень і графічних елементів оригінал-макетів наступним вимогам: – Закону України «Про рекламу»; – вимогам замовника (відповідального співробітника відділу маркетингових комунікацій); – внутрішнім вимогам, які існують в Товаристві; – вимогам виробників друкованих варіантів макетів.
Якщо ти звик:

Особисто відповідати за свої рішення, дії і результат;
Досягати поставлених цілей, оптимально використовувати необхідні ресурси;
Хотіти і робити більше, для свого успіху та успіху компанії;
Приймати рішення швидко та діяти оперативно;
Проявляти ініціативу, пропонувати рішення і діяти.
Тоді ти ідеальний кандидат для нас!

Якщо ти станеш частиною нашої команди, то отримаєш:

Повністю офіційна заробітна плата, яка завжди приходить вчасно
Можливість кар’єрного зростання та розвитку – наші співробітники регулярно проходять оцінку і отримують пропозиції на вакансії всередині компанії (керівні, головний офіс)
Настільки крутий і дружний колектив, з яким ти захочеш не тільки працювати, але і відпочивати
Знижка 50% співробітникам на користування послугами компанії
Офіс 10 хв пішки від м. Чернігівська або м. Лісова
Відкритий менеджмент і корпоративна культура
Можливість заробляти внутрішню віртуальну валюту і обмінювати на цінні подарунки

Назва вакансії: Редактор ефіру каналів

E-mail: kateryna.volkotrub@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: +380504475520

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Ми в пошуках Редактора эфіру каналів, у якого є досвід роботи з відео контентом, знання сфери кіно, ТБ (освіта або досвід роботи). Наш кандидат являється командним гравцем, з високим рівнем відповідальності, уважності та стрессостійкості, є впевненим користувачем MS Office (Word, Excel, PowerPoint), перевагою буде знання програми InMedia та середній рівень знання англійскої мови.

ВОЛЯ – лідер цифрових розваг і одна з найбільших телекомунікаційних компаній в країні!

Більше 18 років на ринку. 2250 працівників. Представництва в 35 містах України.

Переможець національної премії «Вибір року» протягом чотирьох років 2015 – 2018 роках.

Компанія входить в Топ 25 кращих роботодавців країни.

· Ми першими запускаємо інноваційні продукти

· Ми постійно модернізуємо наші мережі

· Ми постійно розширюємо географію своєї присутності

· Ми інвестуємо в розвиток свого персоналу (75% керівників виросли з лінійних позицій))

Чим ти будеш займатися:

Операційне планування ефіру телеканалів
Формування та збірка ефірних плейлистів телеканалів, контроль відповідності ефірної сітки до українського законодавства
Оперативне впровадження змін в ефір телеканалів у випадку трагічних подій в Україні;
Робота в InMedia по створенню, редагуванню та додаванню необхідних даних для формування і оформлення ефіру телеканалів
Контроль та облік кількості показів контенту
Формування списку прем’єр згідно сітки мовлення телеканалів для створення анонсів та інформування інших підрозділів
Підготовка та постійне оновлення метаданих контенту телеканалів
Формування звіту та аналіз показників перегляду телеканалів
Підготовка даних для презентації телеканалів
Взаємодія з юридичним та маркетинговим департаментами компанії
Якщо ти звик:

Особисто відповідати за свої рішення, дії і результат;
Досягати поставлених цілей, оптимально використовувати необхідні ресурси;
Хотіти і робити більше, для свого успіху та успіху компанії;
Приймати рішення швидко та діяти оперативно;
Проявляти ініціативу, пропонувати рішення і діяти.
Тоді ти ідеальний кандидат для нас!

Якщо ти станеш частиною нашої команди, то отримаєш:

Повністю офіційна заробітна плата, яка завжди приходить вчасно
Можливість кар’єрного зростання та розвитку – наші співробітники регулярно проходять оцінку і отримують пропозиції на вакансії всередині компанії (керівні, головний офіс)
Настільки крутий і дружний колектив, з яким ти захочеш не тільки працювати, але і відпочивати
Офіс 10 хв пішки від м. Чернігівська або м. Лісова
Знижка 50% співробітникам на користування послугами компанії
Відкритий менеджмент і корпоративна культура
Можливість заробляти внутрішню віртуальну валюту і обмінювати на цінні подарунки

Назва вакансії: Консультант центру продажів та обслуговування ( Солом’янський р-н)

E-mail: viktoriia.bahata@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: 0504581691

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Крута можливість почати кар’єру з консультанта центру продажу та обслуговування допоможе тобі вдосконалити навички комунікації, розвинути стійкість до стресів і кожен день допомагати величезній кількості людей відкривати доступ до сучасного світового контенту.

Ми навчаємо всьому необхідному. Приєднуйся до нашої команди, не пошкодуєш!

ВОЛЯ — лідер цифрових розваг і одна з найбільших телекомунікаційних компаній в країні! Більше 18 років на ринку. 2250 працівників. Представництва в 35 містах України. Переможець національної премії «Вибір року» протягом чотирьох років 2015 — 2018 роках.

Компанія входить в Топ-25 кращих роботодавців країни.

Ми першими запускаємо інноваційні продукти
Ми постійно модернізуємо наші мережі
Ми постійно розширюємо географію своєї присутності
Ми інвестуємо в розвиток свого персоналу (75% керівників виросли з лінійних позицій)
Чим ти будеш займатись:

Консультація клієнтів, забезпечення відмінного обслуговування у відділенні
Продажі послуг ТБ та Інтернет при особистому спілкуванні з клієнтами
Додаткові телефонні продажі телекомунікаційних послуг
Утримання існуючих абонентів
Якщо ти звик:

Особисто відповідати за свої рішення, дії і результат
Досягати поставлених цілей, оптимально використовуючи необхідні ресурси
Хотіти і робити більше для свого успіху та успіху Компанії
Приймати рішення швидко та діяти оперативно
Проявляти ініціативу, пропонувати рішення і діяти
Тоді ти ідеальний кандидат для нас!

Ти отримаєш:

Повністю офіційну заробітну плату, яка завжди приходить вчасно
Графік роботи: на період карантину — 2 зміни — 9−18, 10−19, неділя — стабільно вихідний + 1 плаваючий, після закінчення карантину — 3 зміни — 9−18, 10−19, 11−20 + 2 плаваючих вихідних
Можливість кар’єрного зростання та розвитку — наші співробітники регулярно проходять оцінку і отримують пропозиції на вакансії всередині компанії (керівні, головний офіс)
Настільки крутий і дружний колектив, з яким ти захочеш не тільки працювати, але і відпочивати
Знижка 50% співробітникам на користування послугами компанії
Відкритий менеджмент і корпоративна культура
Можливість заробляти внутрішню віртуальну валюту і обмінювати на цінні подарунки
Абсолютно безкоштовне навчання, щоб ще краще вдосконалити свої навички коммунікацій та продажів

Вайбер/телеграм — 050 458 16 91 Віка

Якщо цікавить пропозиція, то залишай відгук на вакансію 🙂

Назва вакансії: Консультант центру продажів та обслуговування (Троєщина)

E-mail: viktoriia.bahata@volia.com

Web-cайт: https://volia.com/

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації та зв’язок

Вид зайнятості: Повна зайнятість

Назва компанії / організації: Volia

Номер телефону: 0504581691

Опис вакансії (вимоги, умови, режим роботи):
Крута можливість почати кар’єру з консультанта центру продажу та обслуговування допоможе тобі вдосконалити навички комунікації, розвинути стійкість до стресів і кожен день допомагати величезній кількості людей відкривати доступ до сучасного світового контенту.

Ми навчаємо всьому необхідному. Приєднуйся до нашої команди, не пошкодуєш!

ВОЛЯ — лідер цифрових розваг і одна з найбільших телекомунікаційних компаній в країні! Більше 18 років на ринку. 2250 працівників. Представництва в 35 містах України. Переможець національної премії «Вибір року» протягом чотирьох років 2015 — 2018 роках.

Компанія входить в Топ-25 кращих роботодавців країни.

Ми першими запускаємо інноваційні продукти
Ми постійно модернізуємо наші мережі
Ми постійно розширюємо географію своєї присутності
Ми інвестуємо в розвиток свого персоналу (75% керівників виросли з лінійних позицій)
Чим ти будеш займатись:

Консультація клієнтів, забезпечення відмінного обслуговування у відділенні
Продажі послуг ТБ та Інтернет при особистому спілкуванні з клієнтами
Додаткові телефонні продажі телекомунікаційних послуг
Утримання існуючих абонентів
Якщо ти звик:

Особисто відповідати за свої рішення, дії і результат
Досягати поставлених цілей, оптимально використовуючи необхідні ресурси
Хотіти і робити більше для свого успіху та успіху Компанії
Приймати рішення швидко та діяти оперативно
Проявляти ініціативу, пропонувати рішення і діяти
Тоді ти ідеальний кандидат для нас!

Ти отримаєш:

Графік роботи: 2 зміни — 9−18, 10−19, неділя — стабільно вихідний + 1 плаваючий
Можливість кар’єрного зростання та розвитку — наші співробітники регулярно проходять оцінку і отримують пропозиції на вакансії всередині компанії (керівні, головний офіс)
Настільки крутий і дружний колектив, з яким ти захочеш не тільки працювати, але і відпочивати
Знижка 50% співробітникам на користування послугами компанії
Відкритий менеджмент і корпоративна культура
Можливість заробляти внутрішню віртуальну валюту і обмінювати на цінні подарунки
Абсолютно безкоштовне навчання, щоб ще краще вдосконалити свої навички коммунікацій та продажів