Вакансія: Супервайзер контакт-центру

Компанія: Мережа Ланет.
Нова вакансія: Супервайзер контакт-центру
Сайт компанії.
Контактні дані:

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації
Мережа Ланет – один з найбільших в Україні провайдерів Інтернет та кабельного телебачення із десятирічною історією. Сьогодні ми Лідери Гігабітного Інтернету в Україні, працюємо в 15 населених пунктах України, обслуговуємо більше ста тисяч абонентів.

Наші проекти – це розробка та впровадження інфраструктурних рішень в сфері телекомунікацій та потокового відео, IP-телефонії, веб-сервісів, віртуалізації.

Робота фахівця включає:

контроль роботи операторів колл-центру (вхідні лінії) шляхом прослуховування розмов;
детальну оцінку розмов операторів згідно з існуючими критеріями та вимогами;
фіксація допущених оператором помилок в програмі (під час спілкування з абонентом);
кілька годин на тиждень прийом вхідних дзвінків від абонентів, надання їм допомоги і необхідних консультацій з використання послуг Інтернет та кабельного ТБ.

Для нас важливо:

Досвід роботи на аналогічній посаді або оператором call-центру;
Грамотна, чітка українська та російська мови;
Знання принципів побудови мережі TCP/IP, роботи протоколів dhcp, tcp; навики налаштування мережевого з’єднання в системах Windows, популярних поштових клієнтів, популярних браузерів, Firewall.
Ми пропонуємо:

Графік роботи: з ПН по ПТ з 9:00 до 18:00, СБ,НД – вихідні;
Гідну та стабільну заробітну плату – 8000 грн;
Оплачуване навчання;
Офіційне працевлаштування (оплачувана відпустка – 24 календарні дні, оплачувані лікарняні);
Професійну команду, навчання, підтримку і будь-яку необхідну літературу;
Комфортний сучасний офіс поряд з метро Сирець (Нивки).
Чекаємо Ваше резюме з поміткою «Супервайзер контакт-центру» на e-mail: на hr@lanet.ua.