Вакансія: Спеціаліст служби підтримки користувачів

Компанія: ООО “УКРНЕТ” .
Нова вакансія: Спеціаліст служби підтримки користувачів
Сайт компанії.
Контактні дані:

Сфера діяльності компанії: IT-software
Ми будемо раді бачити Тебе в своїй команді, якщо:

Тобі подобається розбиратися, чому не працює улюблений додаток або девайс, налаштовувати та досягати результату? Ти без особливих проблем зможеш налаштувати поштову програму або впораєшся з нестандартною поведінкою інтернет-браузера.
Тобі подобається допомагати людям і Ти готовий своїм прикладом показати, як це потрібно робити.
Ти любиш аналізувати та це у Тебе непогано виходить.
Довіра і повага для Тебе мають значення.
Ти грамотно розмовляєш та майже не допускаєш помилок, обмінюючись текстовими повідомленнями. Нам важливо, щоб Ти спілкувався як українською, так і російською мовами.
Ти вже маєш вищу освіту або навчаєшся. Чудово, якщо твоя спеціальність технічна!

Впізнав себе? Ти точно нам підходиш, якщо при цьому у Тебе є:

Досвід роботи в службі технічної підтримки, ServiceDesk або контакт-центрі.
Розуміння принципів побудови комп’ютерних мереж та основних мережевих протоколів.
Знання та/або досвід роботи із запитами DNS-імен.

Якщо Ти відчуваєш, що Тобі не вистачає умінь та навичок – ми готові навчити!

Чим ми займаємось?

Ми – служба підтримки (support) користувачів Пошти @UKR.NET
Ми цілодобово допомагаємо нашим користувачам комфортно працювати з сервісами @UKR.NET і в будь-який момент готові прийти на поміч. Ми доступні в пошті, по телефону та по інших каналах.
За необхідності ми взаємодіємо з іншими підрозділами компанії.
Ми беремо участь у тестуванні сервісів @UKR.NET
Що пропонуємо?

Ми навчимо Тебе особливостей нашої роботи за 2 тижні. І, так, за це ми платимо (за фактом проходження навчання).
Ти зможеш працювати за змінним графіком, поєднуючи за необхідності роботу з навчанням.
Ми виконуємо зобов’язання і пропонуємо своєчасну та стабільну оплату.
Зручне розташування офісу: недалеко від станції метро Університет.