Вакансія: Менеджер у Центр Обслуговування Абонентів

Компанія: Мережа Ланет.
Нова вакансія: Менеджер у Центр Обслуговування Абонентів
Сайт компанії.
Контактні дані:

Сфера діяльності компанії: Телекомунікації
Мережа Ланет – один з найбільших в Україні провайдерів Інтернет та кабельного телебачення із десятирічною історією. Сьогодні ми Лідери Гігабітного Інтернету в Україні, працюємо в 15 населених пунктах України, обслуговуємо більше ста тисяч абонентів.

Наші проекти – це розробка та впровадження інфраструктурних рішень в сфері телекомунікацій та потокового відео, IP-телефонії, веб-сервісів, віртуалізації. Це задачі, що включають роботу з мережею, обладнанням, ресурсами ОС, конфігурацію програмного забезпечення та створення коду.

З нами можеш познайомитися в соцмережах :))

facebook.com/lanetua
instagram.com/lanetua/
А краще – одразу приходь;)

Що потрібно робити:
Зустрічати і консультувати клієнтів компанії в Центрі обслуговування абонентів.
Забезпечувати якісний сервіс та обслуговування абонентів.
Відмінно розуміти використання послуг доступу до мережі Інтернет та кабельного телебачення.
Якщо ви:
Вільно володієте українською та російською мовами, ваша вимова грамотна та чітка.
Проявляєте гнучкість у роботі з клієнтами, стресостійкі, відповідальні, здатні до швидкого навчання.
Знаєте ПК на рівні досвідченого користувача, технічну інформацію, яка використовується в роботі мережі Інтернет та кабельного телебачення.
Додатковою перевагою буде досвід роботи на аналогічній посаді у сфері телекомунікацій.

Що ми пропонуємо:
Плаваючий графік роботи 4/3: ПН-ПТ з 9:00 до 18:00/ з 10:00 до 19:00; СБ-НД з 10:00 до 16:00.
Стабільну офіційну заробітну плату: ставку 6500 грн. + премії і доплату за додаткові зміни.
Офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет.
Допомога в адаптації, професійну команду, навчання, підтримку і будь-яку необхідну літературу.
Чекаємо на ваше резюме з позначкою «менеджер ЦОА» на email: hr@lanet.ua.