Вакансія: Менеджер проекту

Компанія: BritMark.
Нова вакансія: Менеджер проекту
Сайт компанії.
Контактні дані:

Сфера діяльності компанії: фінансові послуги
BritMark запрошує до своєї команди на позицію «Менеджер проекту «Бібліотека мрій» з підпорядкуванням керуючому партнеру компанії.

«Бібліотека мрій» – це проект, в рамках якого ми допомагаємо українським бізнесам постачати дитячі будинки бібліотеками з якісних, абсолютно нових книг, а саме: створюємо електронну базу установ, координуємо закупівлю книг з різних видавництв і супроводжуємо колектив при першій поїздці в дитбудинок. За півроку роботи бібліотеками вже укомплектовані 43 дитячих будинки зусиллями 27 бізнес-колективів, які підтримали проект.

Ми не прихильники публічної благодійності. Єдиний засіб комунікації учасників проекту – це закрита група на FB, яка об’єднує тих, хто вже відвідав дитячі будинки.

Місія проекту: розвивати соціальну відповідальність бізнес-колективів країни шляхом створення спільноти, учасники якої персонально відвідують заклади інтернатного типу.

Вимоги:
• досвід роботи на одному місці не менше одного року;
• обов’язковість, надійність;
• грамотна усна і письмова мова;
• впевнений користувач ПК (володіння Word, Excel);
• можливість працювати в гнучкому графіку 25 або більше годин на тиждень;
• відсутність досвіду роботи в благодійних фондах.

Обов’язки:
• обробка контактів майбутніх учасників проекту, отриманих від лінійних співробітників BritMark і (рідше) від учасників, які вже возили бібліотеки (близько 20 одиниць в місяць). З досвіду – не менше третини з них дійсно закуповують книги і постачають ними від 1 до 5 дитячих установ;
• підбір дитячого будинку (з 766 офіційно відомих в Україні) і бібліотеки в видавництвах-партнерах з подальшим можливим (але не обов’язковим) супроводом поїздки;
• ведення обліку в електронній базі, складання звітів за результатами роботи;
• координування обговорень в закритій групі «Бібліотека мрій» у ФБ.

Ми пропонуємо:
• з\п від 10 000 грн., бонус за виконання плану;
• можливість кар’єрного росту всередині компанії;
• медичну страховку, компенсацію мобільного зв’язку;
• підтримку фахівця – наставника в перший рік роботи в компанії;
• внутрішні корпоративні та зовнішні тренінги;
• робоче місце в офісі біля ст. м. Поштова площа.