Вакансія: Менеджер по роботі з клієнтами у поліграфічній сфері

Компанія: Copy Shop.
Нова вакансія: Менеджер по роботі з клієнтами у поліграфічній сфері
Сайт компанії.
Контактні дані:

Сфера діяльності компанії: Оперативна поліграфія (цифровий і широкоформатний друк, шовкографія, тиснення)
Наш невпинний розвиток відкрив можливості для ще кількох людей. Наразі ми шукаємо менеджера по роботі з клієнтами у поліграфічній сфері. Ми готові взяти одразу кількох осіб з досвідом чи без досвіду роботи.

Від кандидата очікується:
– закінчена вища освіта (бажано у сфері поліграфії);
– базові знання в галузі поліграфії (уявлення про технології друкарських процесів, матеріалів, обладнання та видах поліграфічної продукції);
– вільне володіння комп’ютером на рівні користувача;
– грамотне володіння усною і письмовою українською та російською мовами*;
– здатність швидко рахувати;
– стабільна ефективна робота в умовах багатозадачності;
– особисті якості: уважність, емоційна стабільність, чесність, пунктуальність, комунікабельність, ініціативність, бажання постійно
вдосконалюватися і вчитися новому, почуття гумору.

Умови роботи:
– графік роботи: з 9:30 до 18:30 з понеділка по п’ятницю;
– дружній колектив;
– офіційне працевлаштування;
– стабільна заробітна плата (аванс, зарплата);
– соцпакет;
– місце роботи в 5 хвилинах від ст. м. «Дарниця»;
– можливість кар’єрного росту.

В обов’язки менеджера по роботі з клієнтами входить:
– прийом дзвінків та електронної кореспонденції;
– розрахунок вартості виготовлення замовлення;
– робота з клієнтською базою та пошук нових клієнтів;
– контроль виготовлення та доставки готової продукції;
– контроль документообігу;
– контроль та замовлення витратних матеріалів.

Якщо Ви ініціативні, уважні і пунктуальні, маєте легке почуття гумору і комунікабельні, маєте закінчену вищу освіту з будь-якої спеціальності і готові вчитися новому — надішліть своє резюме на адресу hr@copy-shop.ua**.
Ми радо розглянемо всі пропозиції та запросимо Вас на співбесіду. В разі успіху ви отримаєте роботу в дружному колективі з офіційним працевлаштуванням, стабільною заробітною платою (аванс, зарплата), оплачуваний лікарняний, відпустку 24 календарних дні на рік та можливість кар’єрного росту.

* знання англійської буде плюсом.
** Прохання надсилати резюме з фото та бажаною заробітною платою.