Вакансія: Координатор служби підтримки клієнтів ТМ Ergo

Компанія: Юг Контракт.
Нова вакансія: Координатор служби підтримки клієнтів ТМ Ergo
Сайт компанії.
Контактні дані:

Сфера діяльності компанії: Дистриб’юція цифрової техніти та споживчої електроніки
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПОСАДИ:

• Організація ефективної роботи Служби підтримки клієнтів та поліпшення якості обслуговування клієнтів:
– навчання та наставництво операторів, контроль і оцінка їх роботи;
– розробка і координація графіка роботи співробітників Cлужби підтримки;
• Обробка звернень кінцевих споживачів на гарячу лінію, технічна підтримка покупців інтернет магазинів і FB;
• Контент-супровід сайту ERGO.UA;
• Ведення сторінки Life Hack від ERGO в соц.мережах.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ:

• Обов’язковим є досвід роботи в Call-center чи в інших службах обслуговування та підтримки клієнтів (від 1 року);
• Інтерес до споживчої електроніки (на рівні знання ключових технічних характеристик);
• Усна та письмова грамотність, впевнені комунікативні навички;
• Організаторські здібності, стресостійкість, здатність та бажання вчитися та розвиватися.

ЩО МИ ГОТОВІ ЗАПРОПОНУВАТИ:

• Цікаву роботу і перспективи розвитку;
• Можливість навчання: семінари, тренінги, майстер-класи, електронна бібліотека;
• Щомісячну зарплату без затримок;
• Бажання йти вранці на роботу;
• Комфортна, приємна атмосфера, «зелений» офіс;
• Офіційне працевлаштування та всі соц.гарантії згідно законодавства України.