Вакансія: Фахівець з технічної підтримки користувачів (часткова зайнятість, доба/3 вихідних)

Компанія: Миронівський Хлібопродукт.
Нова вакансія: Фахівець з технічної підтримки користувачів (часткова зайнятість, доба/3 вихідних)
Сайт компанії.
Контактні дані:

Сфера діяльності компанії: Провідний аграрний холдинг
Миронівський Хлібопродукт – провідний аграрний холдинг, лідер ринку у сегменті рослинництва та птахівництва в Україні. Наше бренд-портфоліо включає ТМ «Наша Ряба», ТМ «Легко», ТМ «Бащинський» та ряд інших. Компанія присутня у 60 країнах світу, керує 30 підприємствами у різних регіонах України та об’єднує більше 30 тисяч співробітників.
Якщо ви – відповідальні, умієте структурувати інформацію та володієте хорошими адміністративними навичками, тоді саме для вас відкрита наша вакансія, Фахівець з технічної підтримки користувачів (перша лінія).
Функціональні обов’язки:
Перша лінія технічної підтримки користувачів (прийом вхідних телефонних дзвінків, розподіл запитів, що надходять на групу технічної підтримки, відпрацювання запитів, що надходять на групу контакт-центр, моніторинг звернень користувачів.
Аналіз і підтримка питань, пов’язаних з роботою ІТ сервісів.
Вимоги до кандидата:
Знання в сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки, операційних систем.
Принципи роботи і адміністрування клієнтського ПЗ.
Знання апаратної частини комп’ютерної техніки.
Принципи роботи серверних систем.
Бажаний досвід роботи на позиції оператора технічної підтримки або оператора колл-центру в телекомунікаціях.
Компанія пропонує:
Динамічний розвиток і кар’єрний ріст.
Цікаві та унікальні задачі.
Можливість стати частиною команди кращих спеціалістів країни.
Комфортні умови праці для співробітників:
корпоративний транспорт від чотирьох станцій метро (Житомирська, Видубичі, Виставковий центр і Дніпро),
сучасний фітнес зал,
мобільний зв’язок.
Навчання та корпоративні тренінги для кращих співробітників.